Wij bieden een uitgebreid scala aan support en hulpmiddelen, zodat je erop kunt vertrouwen dat jouw laadoplossingen optimaal functioneren. Je bent verzekerd van vakkundige ondersteuning en onderhoud, dankzij onze technische experts die altijd voor je klaarstaan.
Via ons Blink Netwerk host portal kun je zelf je laadoplossingen monitoren en inzichten verkrijgen. Je hebt hier bijvoorbeeld real-time inzicht en remote monitoring van laadpunten, rapportage mogelijkheden, duurzaamheidsrapporten en meer.
Meer te weten komen over het Blink Netwerk?
Al onze klanten hebben een direct commercieel en technisch aanspreekpunt die advies en, waar nodig, technische ondersteuning op afstand kan bieden. Onze deskundige technici kunnen jouw vragen beantwoorden en eventuele problemen oplossen. Soms kan dat digitaal op afstand en anders komen we langs op locatie om te zorgen dat jouw laadvoorzieningen weer optimaal functioneren. Dat doen we met ons eigen team dus we zijn maximaal flexibel om jou helemaal te ontzorgen.
Bij Blink realiseren we ons dat het niet enkel gaat om de laadvoorziening. De gebruikservaring van jou als klant, maar zeker ook die van jouw bezoekers en medewerkers zijn voor ons het allerbelangrijkste. Daarom richten we ons bovenal op het leveren van een bovengemiddelde service. Via ons netwerk voor het faciliteren van de laadtransacties maar ook met ons team richting klanten en eindgebruikers. Onze customer service collega’s staan elke dag voor je klaar!
Wij vinden het belangrijk dat onze laadoplossingen altijd blijven werken, daarom bieden wij een all-in concept met standaard twee jaar volledige garantie inclusief vervanging, transport- en voorrijdkosten. Zo ben je altijd verzekerd van goed functionerende laadvoorzieningen. Afhankelijk van welk businessmodel je hebt gekozen bieden wij zelfs nog langer garantie.
Nieuwsgierig geworden? We vertellen je graag meer over onze verschillende businessmodellen.
Om te zorgen dat bestuurders zorgeloos kunnen genieten van jouw laadvoorzieningen hebben wij een first en second line support die op elk moment van de dag klaar staan. Op elke laadpaal is een QR code aanwezig, waarmee bestuurders 24/7 contact op kunnen nemen met onze driver support, die in elke gewenste taal de bestuurder kan helpen. Daarnaast biedt deze QR code de gebruiker volledige transparantie en inzicht in de gehanteerde tarieven op de laadvoorziening.